vineri, 21 noiembrie 2008

Cea mai fidela fata

Ieri eram acasa, ma jucam cu Andrei.. televizorul deschis pe PROTV. Era Happy Hour, si ca invitat Marijuana, cea mai fidela fata. Nu am dat prea multa atentie initial, dar a reusit sa imi capteze atentia incet incet. Ce vorbea fata aia nu avea nici o noima, nu exista nici o legatura intre fraze. Avea o privire pierduta, dar fixa in acelasi timp.
Nu l-am vazut asa serios pe Maruta de cand e el la TV. Incerca sa o faca pe fata asta sa se tine de un fir al intamplarilor. Nu prea a reusit, pentru ca nu avea cu cine.
Serios ca nu imi dau seama cum au putut sa o lase sa intre asa in direct. O fi pentru audienta. Pentru ca sunt sigura ca a facut audienta. Toata lumea vorbeste despre asta.
Acum eu ma intreb daca CNA-ul vede ceva de sanctionat in aparatia ei, sau e ceva ce e in regula sa apara la TV la o ora de mare audienta.
Sigur era sub influeta unor substante.. ce fel de substante numai ea stie.
Daca ati pierdut faza, va atasez o parte din interviul ei. Vioclip luat de pe http://happyhour.ro/


Niciun comentariu: