luni, 31 martie 2008

.... gonna miss this

Trace Adkins vs Pierce Morgan sau Good vs. Evil
S-a terminat The Celebrity Apprentice. Am urmarit ultima parte a show-ului cu mult interes. La sfarsitul uni marator caritabil titlul de "Celebrity Apprentice" a revenit britanicului Pierce Morgan . Un personaj admirabil. Fara prea multa diplomatie, cu multa hotarare si fara sa ii pese prea mult de adversar sau de tactici corecte sau la limita acceptabilului, Pierce a stiut de la inceput ce a vrut si mai ales cum sa obtina. A castigat cele mai multe task-uri si la cele mai mari diferente din istoria show-ului. RESPECT!
Multumita acestui show, l-am descoperit pe Trace Adkins, si nu il ultimul rand am descoperit muzica lui. Cu temperament mult diferit de cel a lui Pierce, Trace, vedeta country, de care marturisesc ca nu auzisem pana la inceputul show-ului a ajuns in finala. Motivat fiind de un tel nobil, fundatia caritabila pentru care a luptat fiind o fundatie care este alaturi de cei cu severe alergii alimentare, facand cercetari astfel incat sa vina in ajutorul acestora. Fetita lui fiind una dintre aceste persoane, si-a pus tot sufletul in lupta. Cu o atitudine aparent mult mai detasata decat Pierce, Trace tace si face. Un om admirabil, asa cum l-am vazut eu.
Una peste alta show-ul s-a incheiat. Rezultatele au fost minunate: sute de mii de dolari au mers catre organizatii de caritate. Toate vedetele implicate in program merita felicitarile noaste. BRAVO!
Ascultati melodia a carui videoclip il puteti vedea mai jos. E melodia pe care Trace adkins a cantat-o chiar in timpul show-ului. Mie mi se pare foarte misto. Versurile sunt din categoria celor ce te pun pe ganduri si te cam arunca in butoiul cu melancolie.
You're gonna miss this - Tace Adkins!

Later edit: Videoclipul nu mai e disponibil pe youtube, asa ca l-am cautat din nou si i-am acordat mai mult spatiu si importanta. E un post ntreg dedicat melodiei, versurilor, artistului: Trace Adkins - You're gonna miss this

Niciun comentariu: