vineri, 1 august 2008

Poezii

Mai stiti vreo poezie?! Asa ... by hart.. Cred ca Andrei, la 2 ani si 8 luni stie mai multe poezii decat mine. Da, ok.. poezii cu "epulas dlagalas", cu "nenu a spalt o cana plici".. dar deja e cu 1 mai mult decat ma duce pe mine capul.

Singura poezii care mi-a ramas intiparita in minte - cap coada e o poezie de-a lui Nichita Stanescu - A cumpara un caine! Nu e tocmai o poezie care sa te inveseleasca.. dar daca atat pot..

A venit îngerul şi mi-a spus:
- Nu vrei să cumperi un câine?
Eu nu am fost în stare să-i răspund.
Cuvintele pe care i le-aş fi putut striga erau
lătrătoare.
- Nu vrei să cumperi un câine?
m-a întrebat îngerul, ţinând în braţe
inima mea lătrătoare,
dând din stânga ca dintr-o coadă.
- Nu vrei să cumperi un câine?
m-a întrebat îngerul
în timp ce inima mea
dădea din sânge ca dintr-o coadă.

Niciun comentariu: