sâmbătă, 6 decembrie 2008

Sunt un copil


Imi plac sarbatorile, imi plac cadourile si ador surprizele. Primul lucru pe are l-am facut dimineta, a fost sa ma uit in ghete sa vad cat de cuminte am fost. Din pacate tot ce am primit a fost o promisiune :)


Azi am aflat ca unor oameni nu le place sa li se spune "la multi ani" nici de ziua lor, nici de ziua numelui. Nu e prima data cand aud asta, dar faptul ca cineva se poate ascunde in gaura de sarpe, doar sa scape de urarile de bine, mi se pare pur si simplu ciudat. Nu ciudat .. rau, dar ciudat. cabral.ro

Dar daca mie imi place sa ma ureze lumea pentru ca am impresia ca sunt un pic mai importanta, pentru ca ma bucur cand un prieten/cunoscut ia 2 minute din timpul lui si mi-l dedica mie printr-un telefon sau un sms, asta nu inseamna ca toata lumea trebuie sa fie la fel.


Asadar, pentru toti cei carora le place sa fie felicitati de ziua lor, le urez La multi ani, si cat mai multe zile pline de soare, ca cea de astazi. Sa ne traiti, mult si bine!


De azi incep oficial Sarbatorile de iarna, desi dupa vreme numai iarna nu ai zice ca este. E frumos si asa, imi place ca e mult soare (cel putin la Galati asa este).

Sarbatori fericite sa avem! :D


O prietena tocmai mi-a trimis urmatoarea urare, pe care o dau si eu mai departe:


Spiridusii din poveste, au venit sa-mi dea de veste, ca ai fost foarte cuminte si-ai ghetute lustruite. In botina virtuala, pun urarea muzicala iar in pantofi si papuci, am sa pun dulciuri si nuci. Jucarele de tot felul, mi-au cam golit portofelul, dar le meriti cu prisos, fiindca te-ai purtat frumos!

Niciun comentariu: