vineri, 13 noiembrie 2009

Ayo


Am descoperit-o astazi pe AYO, pe cerecomand.ro. Am citit postul de acolo si a fost suficient sa imi capteze atentia si sa imi trezeasca curiozitatea. Deja dupa ce ascultasem prima melodie, stiam ca o sa imi placa mult de tot fata asta. Am reusit sa ascult doua albume: Joyfull (2007) si Gravity At Last (2008). Ambele albume sunt pline de melodii foarte bune! Trimit recomandarea mai departe, voua, celor care v-ati pierdut pe aici, pe la mine. Ascultati melodia de mai jos si spuneti-mi ce credeti despre ea.
Ce mi s-a parut interesant sa aflu despre Ayo, este ca ea locuieste in germania, tatal ei este nigerian, iar mama este rroma din Romania.



Ayo - Without You

2 comentarii:

Anonim spunea...

melodia e superba si vocea la fel ! :)

Unknown spunea...

uhuuuu..un comentariu anonim!!! Ce palpitant!!
Ma bucur ca iti place si tie! :)