miercuri, 13 februarie 2008

WTF ??!!

Ma vad uneori in mijlocul unor situatii pe care nu le inteleg. Pentru a doua oara in viata mea, si de catre persoane diferite, sunt "invinovatita" cand ma simt rau.

Da fratioare, se mai intampla! O data la ceva timp (si nu o data la saptamana) ma las prada unor senzatii si iau o pauza, nu mai pot sau nu am chef sa ma zbat. Am nevoie de un time out. Nu de moft.. de.. rau.

In prima intamplare mi s-a spus ceva de genul "De ce imi faci faze de genul asta?" Prima oara in relatie cand zic :"Azi ma simt rau, as vrea sa stau acasa", asta e raspunsul pe care il primesc.

A doua oara.. in alta relatie... cu alt personaj.. scenariu e aproape la fel. Dupa inutilul discurs de la 9 seara cu "Trebuie sa mergi la doctor. [...]"...."Si eu ce fac ?" Nu, nu e "Si eu ce fac sa iti fie mai bine", nu e "Pot sa fac ceva?" e.. "Si eu ce fac daca tie ti-e rau si nu stai cu mine?" Ca sa vezi suferinta...

Probabil ca m-am tampit eu! Probabil ca trebuie ca in 100% dintre cazuri sa trec peste mine, sa ma ignor. Ma scuzati ca nu pot decat undeva la 80-90%! Sa ma iertati!

2 comentarii:

Anonim spunea...

incearca sa vezi lucrurile, nu ca un egoism, ci ca un mod de a-ti explica ca esti aerul pe care il respira, si ca nu poate concepe o ora fara tine,ca sa nu mai zic o zi, dar intr-un mod de exprimare mai novice..:P, si uite asa cum iau eu apararea baietilor :). viata e prea frumoasa sa ne-o complicam...o acceptam asa cum e ea, cu bune si rele...poop.

Unknown spunea...

solidaritatea masculina... mi-e greu sa ma gandesc asa. mi-e greu sa cred ca nu se poate gasi o alta modalitate de exprimare a sentimentelor.
Sa fie asa greu?

Multumesc mult de vizita!! :D