marți, 13 mai 2008

Scurt si la obiect..

SUNT FERICITA!!!

Am mai bifat inca o dorinta de pe lungul meu WISHLIST: am inceput un curs de spaniola!!! De azi sunt din nou eleva!!
Institutul Cervantes din Bucuresti, a fost singurul care mi-a inspirat suficienta incredere incat sa ma convinga sa urmez un curse de spaniola online. E vorba de un curs asistat de un profesor, si nu unul roman ci unul spaniol. E incredibil cat de bine si frumos se misca treaba la Institul Cervantes. Sa va zic de ce: Am trimis un email in care solicitam cateva informatii despre cursul lor online. Intr-o ora primisem deja raspuns cu un test de evaluare atasat. A mers totul foarte repede, testul a fost corectat, calificarea facuta si deja discutam de cum se poate incepe cursul. De azi, cursul a inceput oficial. Sunt exercitii pe internet pe care le faci sub indrumarea unui profesor, asa ca totul trebuie sa mearga struna.
La sfarsitul cursului se elibereaza si o diploma, daca materia va fi parcursa macar in proportie de 85%.
Da domnule, ASA DA!!

Niciun comentariu: