joi, 12 iunie 2008

Euro 2008

Zilele (săptămânile) astea sunt microbistă! Susţin România!! Am văzut meciul România - Franţa (0-0) şi sper să văd cât mai multe jucate de ai noştri. Să fie asta grupa morţii altora, şi nu a noastră.


Mi-a plăcut, ca şi altora modul în care a început meciul, şi anume determinarea cu care au cântat băieţii imnul României. Bună ideea a mai avut cel care le-a spus să îl înveţe pentru a-l putea cânta la începutul fiecărui meci. Dar pe lângă faptul că ştiau versurile (ceea ce, sincer nu mi se pare o aşa mare scofală, în sensul că mi se pare normal ca fiecare cetăţean al acestei ţări să ştie imnul naţional), chiar mi-a plăcut, m-a emoţionat momentul în care mii de suporteri aflaţi pe stadion cântau imnul alături de tricolori, cât îi ţineau plămânii. Bravo lor! Bravo suporterilor, bravo baietilor. Şi haideţi.. că nici rezultatul nu e rău deloc ;)


Videoclip - Imnul Romaniei, in meciul Romania - Franta Euro 2008

Niciun comentariu: