vineri, 27 iunie 2008

Se poate si in romania..

....comanda facuta pe internet, livrata in mai putin de 24 de ore.

In ultimul timp am folosit destul de mult internetul ca sa imi comand... una alta.. produse care imi erau necesare (sau nu), produse care imi atrageau atentia.

Cand am comandat de pe siteul TinaR, comanda mi-a venit in 3-4 zile. Din nefericire produsul nu corespundea cu imaginea pe care o aveam eu despre el, asa ca am cerut sa imi fie schimbat. Ceea ce s-a intamplat fara nici un fel de obiectie din partea lor, in alte 2-3 zile. Am zis atunci ca asta e supremul romanesc! Am fost foarte impresionata de prompritudinea celor de la TinaR, si i-am felicitat sincer.
Acum doua zile fac o comanda de pe site-ul celor de la ARDES. Gasiti acolo, creme de toate felurile (naturale), tratamente de par, fata si pentru tot corpul. Am plasat comanda, un pic sceptica, pentru ca am citit pe foarte putin populatul lor forum si se plangea cineva ca facuse o comanda cu 2 luna in urma si inca nu primise produsele.
Dupa o ora de la plasarea comenzii m-a sunat o doamna/domnisoara de la Ardes, sa imi ceara cateva detalii despre comanda mea. Am intrebat-o daca poate aproxima cand o sa imi ajunga pachetul si imi zice ca probabil in ziua imediat urmatoare va pleca de la ei. Eram multumita de raspuns.
Ieri, la ma putin de 24 de ore de cand ma jucasem eu de-a cumparatorul ma suna domnul de la firma de curierat sa imi spuna ca am un colet de la Ardes. Asta da rapiditate!!
Totusi nu am inteles un lucru: de ce imi iau ei taxa de transport de 30 lei cand pe ei ii costa 13.foarte putin? Cred ca e destul de dificil sa stabilesti o taxa care sa fie in avantajul tuturor. DAca cei de la curierar stabilesc taxa in functie de greutate, e greu. Coletul meu avea un kilogram. Dar cineva poate comanda un gel de dus la 150 ml, si sa platesca taxa de transport cam la valoarea produsului comandat. E corect? Nu e!! Deasemeanea, daca cineva face comanda de 3 creme.. se poate face deja un colet de 3 kilograme.. la aceiasi taxa. GHmmmm
Una peste alta... cam scump transportul!! Dar uimitoare promptitudine!!

Niciun comentariu: