vineri, 10 octombrie 2008

....

In ultimul timp nu am mai avut deloc timp/tragere de inima sa mai scriu pe blog.. si uite asa a trecut de vreo doua ori luni, de la post anterior.
Weekendul trecut l-am lenevit, asa cum nu o mai facusem de mult, dar gata cu odihna ca ne intepenesc oasele. Weekendul asta e rost de party, de sarbatorit si de vizite.

Caut de cateva zile pe internet oferte pentru Craciun, aici la noi in Romania, la munte. Chiar daca am vazut oferte mai bogate si mai ieftine pentru Grecia, vreau acasa, sau cat mai aproape de casa. Imi e dor de mirosul de cozonaci si tochitura :P imi e dor sa simt mirosul bradului impodobit in mijlocul camerei.
Cautarea insa s-a dovedit mai grea decat m-as fi asteptat. Paginile agentiilor de turism sunt pline cu oferte pentru sarbatori, dar in strainatate si mai putin acasa. Cred ca totusi, dupa zile de cautare am gasit o oferta care sa merite, undeva la Predeal. Nu pare rau deloc.
Oare e prea devreme sa ma gandesc la Craciun?! Cred ca e prima data cand imi planific (sau incerc sa imi planific) sarbatorile atat de devreme. Mi-e dor de iarna, mi-e dor de zapada si.. mi-e dor de Mos Craciun!
Abia astept!!

Niciun comentariu: