luni, 13 octombrie 2008

Melodii care fac lunea mai usoara

Alexandra Ungureanu & Tony Poptamas - Ai sa stii




Versurile sunt foarte frumoase, melodia unge la suflet!
Enjoy!!

Tony Poptamas
Te-am vazut de dimineata rasarind in calea mea
Printre gandurile toate, zambetul ma tulbura
Si ai aparut acolo ca o carte... ce se deschidea
M-ai atins cu o privire, incat nu mai respiram
Imi doream sa fiu acelasi pe care il cunosteam
Insa m-am pierdut cu totul in albastru,
Cand ochii ti-i citeam, Ooo
Imi doream in clipa aceea atat de mare
Sa dansez cu tine-n brate, pana zilele vor fi
Tu sa auzi cum inima imi bate tare
Iar eu sa iti spun ce-ai vrea sa stii
Ai sa stii... noaptea cand e luna plina,
De ce-ti pare zi senina, ai sa stii
Si-ai sa stii de ce vii in lumea mea
Ca un val spre nisipul ce ardea
Ai sa stii, ai sa stii...

Alexandra Ungureanu:
Pasii mei se intalnira cu ai tai pe strada mea
Te-am imbratisat cu ochii si cu trupul ce plangea
Am stiut ca dansul care a inceput nu se va termina
Te-am dorit in clipa aceea-atat de mare
Sa ma tii la tine-n brate toate zilele, de-acum...
Sa aud cum inima iti bate tare
Si-ai sa stii ce vreau sa iti spun
Ai sa stii... noaptea cand e luna plina,
De ce-ti pare zi senina, ai sa stii
Si-ai sa stii de ce vii in lumea mea
Ca un val spre nisipul ce ardea
Ai sa stii de ce nu avem putere
Prinsi intre amar si miere, ai sa stii
Si-ai sa stii de ce dansul ne-nvartea
Ca un foc nebun de rosu ce ardeam
Ai sa stii

Poptamas:
Ai sa stii ca suntem unul, ai sa stii
Ooouo, ai sa stii

Niciun comentariu: