miercuri, 9 septembrie 2009

Thassos, insula romanilor (2)

Poate parea prea mult spus "insula romanilor", asa ca am sa spun ce m-a facut sa ajung la aceasta concluzie/afirmatie:
1. la hotelul la care am stat noi, Esperies Hotel, 80% dintre clienti erau romani.
2. pe insula la 5 masini straine, 2 erau ale romanilor (nici nu vreau sa ma gandesc la masinile cu numar de grecia, care erau inchiriate de romani, asta e deja alta poveste)
3. nu am vizitat nici macar un loc, unde sa nu aud vorbindu-se romaneste.

Insula e splendida! Sunt atatea de vazut! Noi am stat 7 zile pe insula si o zi in Salonic, dar nu cred ca am vazut nici jumatate. Asta nu pentru ca am fi stat prea mult pe la hotel, nici gand! La hotel stateam pana dupa micul dejun, si atat. Nici nu am reusit sa testam piscina. Nu am bagat nici un deget in apa. Bine, sincera sa fiu, pe langa plajele care erau pe insula, piscina nu era deloc atragatoare. De fapt, nu era atragatoare deloc.

In schimb in fiecare zi am fost pe o alta plaja, undeori chiar si pe doua plaje in aceeasi zi. Mai mici, sau mai mari, cu nisip fin sau cu pietricele, toate plajele erau ingrijite, frumoase si cel mai important, linistite.

Marea e incredibil de curata. Anul trecut am fost in Turcia, si atunci la fel spuneam si despre Marea Mediterana, insa Marea Egee m-a fascinat.

Exceptand unitatile de cazare, care mi se par destul de scumpe pentru ce ofera, Grecia ramane in fruntea listei mele pentru destinatii de vacanta.

Alte poze si pe contul meu de pe Flickr.com