vineri, 20 iulie 2007

Iar e Sarbatoare!

E 20 iuie, e sarbatoare... ziua Sfantului Mare Prooroc Ilie!

La multi ani!!
Sa traiti cu numele.. mult si bine!

La multi ani pentru prietenii mei Iuliana O. si Iulian G. singurii sarbatoriti ai acestei zile din agenda mea.
Un mare multumesc lui Teo S. singurul, pana acum, care si-a adus aminte care e al primul meu nume. ;)
----------------------------|
In alta ordine de idei, mai am o multumire de facut, unui prieten special: Ciprian! Un fost coleg de facultate si un bun prieten.
El a fost pe lista invitatilor pentru ziua mea, dar din motive de "neverificat de email" :-O nu s-a prezentat la apel in ziua convocarii!
La inceputul saptamanii insa primesc un telefon de la el. Ma cautase la servici.. si uite asa afla si el ca mi-am schimbat locul de munca. I-am dat adresa noului birou si in 10 minute a fost aici. Cu un buchet de flori si o cutie de bomboane si scuze la purtator! Un super gest. Multumesc foarte mult Cipu!

Niciun comentariu: