joi, 12 iulie 2007

Tori Spelling preoteasa…


Nu mi-a venit sa cred cand am citit azi, pe YAHOO! NEWS si kissfm.ro dar se pare ca e adevarat. Tori Spelling si-a oobtinut "diploma" de preoteasa.. online. Nu stiu exact ce cursuri a urmat sau care sunt criteriile de eligibilitatea in domeniu, dar fata e oficial preoteasa.

A oficiat deja si o casatorie: a unit "till death to they part" un cuplu de homexuali:Tony si Dex

"Am fost foarte onorata cand cuplul mi-a cerut sa oficiez ceremonia. Am facut-o pe scarile din fata Chateau, iar 40 dintre prietenii lor au privit stand pe scaune, intr-o atmosfera de lounge. A fost atat de frumos cand am unit destinele lui Tony si Dex pentru totdeauna", declara ea incantata. "Am jucat teatru si am prezentat la premiile Emmy, dar acesta a fost cel mai inspaimantator moment, din simplul motiv ca mi-au facut o mare onoare si nu am vrut sa-i dezamagesc", adauga ea.


Simpatic! Se pare ca in partea accea a lumii totul se obtine mai usor!

Niciun comentariu: