vineri, 10 august 2007

Bilant

Daca ar fi sa fac un bilant al saptamanii care tocmai se incheie as zice ca a fost o saptamana foarte interesanta. O saptamana in care am facut multe lucruri pentru prima data in viata mea.
Ca de exemplu, pe primul loc se afla... prima mea lectie de mers pe roleee!!! Chiar asa. Mi-am pus si eu role in picioare. Adica mi-a pus rolele in picioare, pentru ca nici asta nu stiam. Am fost ademenita pe faleza, iar acolo, la proporiu mi-a pus rolele in picioare. Un amic de-al meu, caruia i-am zis ca as vrea sa invat sa merg pe role, fiind un impatimit al sportului, la prima ocazie pe care a avut-o, a vrut sa ma ajute sa inteleg, de ce ii place lui asa mult sportul asta.
E foarte ciudata senzatia sa nu iti poti controla propriile picioare, sa simti ca fuge pamantul de sub tine. A fost foarte buna plimbarea, chiar imi place sa ma dau cu rolele (asa se zice?:) ) Problema este ca rolele pe care le-am incaltat, imi sunt cu 2 numere mai mici si imi cam omor picioarele. Asta e riscul cand mergi cu rolele altcuiva. Cred ca am sa pun o pereche de role in coada listei de cumparaturi. Poate asa am sa invat mai repede. Pentru ca mai e mult de invatat.
Azi am mers in Santierul Naval Damen, unde am asistat la lansarea la apa a unui vas. O ceremonie interesanta. Se adunasera la locul faptei multi muncitori ai Santierului (si cei care au lucrat la nava si cei care nu), simpli vizitatori, posesorii navei, mass media etc. Foarte dragute mi s-au parut incercarile de a sparge sampania de vas. Prima data nu a mers, nici a doua oara.. abia a parta oara s-a lasat convinsa sticla a lasa sampania sa unga frumusetea de vapor.
Ma rog, una peste alta, a fost o lansare reusita.. vasul a ramas la suprafata.
Cele 5 zile lucratoare au trecut cu bine. Sa vedem weekendul ce ne aduce. Duminica e deja programata. Sambata e in discutii. Ceea ce sper eu sa aduca sambata, este un somn macar pana la ora 10. Asta doar daca ma lasa asta micu.
E tarziu! Noapte buna! Weekend minunat, tuturor.

Niciun comentariu: