joi, 9 august 2007

La servici

.. singura in birou, again.. of course.
Restul companierilor au treba prin oras.. cu treaba sau fara. Eu la birou cu multe sarcini de rezolvat (not) si cu chef zero.

Tocmai a plecat asociatul nr 2 al firmei. Dupa o discutie (alta discutie) despre cum sa lucram pe cachflow-ul creat de el a plecat spre biroul lui, multumit (sper) ca a avut cu cine sa vorbeasca aici si cui sa imi dea oridine, pardon idicatii am vrut sa zic.
Mai stau un pic si plec si eu. Evadez. Mi-a zis 'dom director ca pot sa plec mai devreme daca nu am treaba. Sa traiti, 'dom director! :-D
Conteaza ca la 17.00 e sedinta si daca plec eu nu ramane decat asociatul nr 1, care doarme de 4 zile cu spor? Eh... dar a zis ca se trezeste.. maine! Doar vine weekendul si trebuie sa il prinda treaz.
Imi place aici. E chiar bine. Pe bune si fara ironii.
Colectiv tanar si dinamic. Sefi la fel de tineri si chiar de treaba. E frumos, cred ca mai stau! Daca ma mai tin! :)
Plec si eu acasa. Mi-am facut targetul pe ziua de azi! Mai vedem maine ce-o mai fi.

Niciun comentariu: